Tänään oon kotona koko päivän. Tunnen itteni lihavaks ja silti syön! Oon kyl ollu koko päivänki syömättä ja se on onnistunu iha hyvin mutta silti! Tää ei oo onnistunu nii hyvin ku ois pitäny, vanhemmat pakottaa syömään ja äiti on jo alkanu epäilläkki jotai... Oon 158 pitkä ja painan 43kg, vihaan mun vartaloo, pitäs olla laihempi ja parempi. Tänään oon syöny banaanin, yritän sit olla syömättä koko loppupäivän ku muuten tästä ei tuu yhtään mitää.

Sairastuin syömishäiriöön vuos sitten joulukuussa, sillo se ei ollu vielä paha, päätin vaan et en syö enää itteeni nii täytee ja enkä haluis enää ikinä samaa mahaa takasin ku aiemmin. No eihä se vielä sillon onnistunu. Keväällä mun paino oli jopa 50 kiloo! Sen jälkee tajusin kunnolla et tää ei voi tällee jatkua. Kesä meni itseasiassa aika hyvin, laihdutusta esti kyl vähäsen juominen mutta en välittäny siitä. Syksyllä tää vasta alko pahentumaa, rupesin oksentamaan välillä jos söin liikaa herkkuja ja joskus en syöny ollenkaan. Nyt taas yritän olla syömättä yhtään mitään, ja jouluna ois tarkotus painaa 40kg ja jos vaa mahollista, vielä vähemmänkin. Tavote paino ois 35kg, mutta siihen on vielä matkaa ja yritän saavuttaa sen sitten ensi kevääseen mennessä. Mut motivaatiota kyllä nyt löytyy, koska oon alkanu luottamaan itteeni syömisen kannalta etten syö enää liikaa, joten uskon että tää tulee onnistumaan(: Ja plussana myös se että olen ruvennut käymään 2-3 kertaa viikossa salilla(:

 

Ja tavoitteena mulla olis ottaa nyt tavaks ja kirjotella joka päivä tänne mun syömiset teidän luettaviksi ja toivoisin että saisin kommentteja ja vinkkejä teiltä lukijoilta tähän laihdutukseen ja sen tehokkuuteen!(: