Nyt oon sitte vihdoinki päättäny etten enää pidä listalla mun syömisiä ja en laskisi kalorimääriä edes omassa päässäni ja koitan onnistua siinä nytten varsinkin kun joululoma on tulossa joten kalorimäärät tulee olemaa varmaa iha tähtitieteelliset mun asteikolla... Mutta yritän parhaani mukaa olla syömättä liikaa karkkia ja kaikkee muutaki turhaa nii ei tarviis olla pettyny itteesä(:

Ärsyttää, vaasta on loppunu patterit ja ne on erikois patterit eikä niitä saa täältä läheltä ja kuntosalilla en kehtaa mitata mun painoo ja muutenkin inhottaa aatella että tällä viikolla ei pääse kun kerran kuntosalille näitten jouluhössötyksien takiaa. Ois ihan kiva et vaikka on joulupyhät nii kuntosalit ois auki kun hiihtämäänkää ei pääse ku ei oo lumia ja tiet on nii liukkaat että hölkkäämisestäkää ei tuu yhtää mitää. Mut ehkä tää on vaa iha hyvä olla välillä tekemättä yhtää mitää nii voi vaa rentoutua ja voiha sitä aina yrittää keksiä jotai uutta urheilumuotoo. Mutta  kyl mun on pakko päästä urheilemaan tällä viikolla muutenki ku se kuntosali tai sit on vaa oltava siellä exstra pitkää(: Tänää tuli kyllä herkuteltua ku oli yhen kaverin kanssa "pikkujoulut" ja sitten siinä naposteltiin vähän mutta enpä mä ookkaa syöny tänää pahemmi(: I`m happy.