Näin ensiksi: ANTEEKSI! en ole kerennyt kirjoittelemaan tänne pitkään aikaan koska mun elämässä on tapahtunu tässä pienen ajan sisällä aivan liikaa joten ei siitä sen enempää...

Mutta asiaan. olen syönyt n.2 viikon aikana joka päivä max.150kcal ja tulostahan siitä on tullut: tällä hetkellä painan 38kg ja oon todella ylpee itestäni tän 5 kilon pudotuksen suhteen!(: tällä hetkellä mun painoindeksi taitaa olla vähän alle 16 suunnilla. Ja JOS joku haluaa multa tästä vinkkejä niin voin kertoo niitä kun vaan kommentoitte tänne(: Tiedän tää on kyllä sairasta mut iteppähän oon valinnu elämäntapani. Oon kyll ruvennu ajattelemaa tässä lähipäivinä aina vaa enemmä et mihin tää päätyy, ajattelen ruokaa 24/7 ja tää on turhauttavaa koko ajan suunnitella että mitä tänää söis. mut KUN TÄSTÄ EI VAAN PÄÄSE EROON! oikeesti mä niin toivoisin et mulla ei ois tätä kun ajattelen niit aikoja millo olin nuorempi( ja lihavempi) enkä ajatellu koskaan kun söin jotain että mitenköhä paljon tässäki on kaloreita tai montakoha kaloria on tullu tänääki syötyä? Toivoisin että kukaan ei joutus tämmösee tilanteesee koska se on vaa nii ärsyttävää... Mut nyt pitää mennä nukkuu ku huomenna on aikane herätys elikkäs täs oli tää mun tänpäivänen vuodatus ja yritän olla aktiivisempi nyt tänne kirjottelemisen suhteen jos vaa löytyy lukioita...(: